fbpx

Чому при падінні на рейки в метро потрібно лягати головою до поїзда?


Щорічно сотні людей гинуть і отримують травми при падінні на рейки метрополітену. Тому на станціях постійно дають оголошення з інструкцією про те, як себе вести в подібних ситуаціях. Зокрема, лягати в лоток між рейками обличчям вниз і головою до поїзда. Міська міфологія пояснює це правило так: нібито в цьому випадку наздожене безболісна смерть. Популярне з’ясувало, для чого насправді потрібні ці правила.

При падінні на шлях необхідно лягти в лоток між рейками обличчям вниз і головою у напрямку до поїзду. Це робиться для того, щоб потік повітря від поїзда, що наближається, обдував людину, не піднімаючи її одяг. Такий стан допоможе пасажиру не тільки вижити, але і не отримати серйозних травм. Якщо пасажир опиниться на шляху ногами у напрямку до поїзду, то підхоплений потоком повітря одяг може, розвіваючись, зачепитися за нижні елементи поїзда, і людина отримає травму.

Якщо ти потрапив під склад, потрібно лежати, не смикатися, не намагатися вийти самостійно. Чекай машиніста, який допоможе вибратися.

Потрібно лягати обличчям вниз. Бажано навіть закрити очі. Це психологія: коли ти лежиш горілиць, ти можеш бачити, як на тебе ця махина наповзає. У цей момент дуже складно не піддатися паніці і не вскочити в спробі втекти. Машиністи-пенсіонери згадували, що люди, які лягали горілиць, потім все одно переверталися – страшно.

Коли машиніст бачить людину на шляхах, він застосовує екстрене гальмування. Не важливо, в’їхав він на станцію, або до неї залишилося ще кілька сотень метрів. Якщо людина опиняється на рейках прямо перед поїздом, машиніст все одно застосовує екстрене гальмування. Потім він подає сигнал диспетчеру, який повинен зняти напругу з контактної рейки. Це не можна зробити просто так: кожному випадку, коли знімається напруга, присвоюється номер. Коли диспетчер віддає команду про те, що напруга знята, машиніст уже може, грубо кажучи, лізти під склад, щоб допомогти людині вийти. Спустившись, машиніст ставить між контактною рейкою (він знаходиться на боковій стінці) і ходовими (які знизу) закоротки – додаткову систему безпеки. Вона потрібна на випадок, якщо раптом щось спрацює і на контактну рейку знову почне подаватися струм – закоротку не дасть цьому відбутися, так як замикає контактну рейку і ходової.

На контактну рейку подається струм напругою 825 вольт – для людини це смертельно, тому рейок краще не чіпати.

Сподіваємось, тобі ніколи не знадобляться ці поради. Але про всяк випадок поділися ними з друзями!


Подобається публікація? Тоді поділись нею з друзями у соцмережах!

-1
-1 points

Твоє враження від прочитаного

Злий Злий
0
Злий
Мило Мило
0
Мило
Фігня Фігня
0
Фігня
Химерний Химерний
0
Химерний
Подобається Подобається
0
Подобається
О боже О боже
0
О боже
Круто Круто
0
Круто
Що за! Що за!
0
Що за!
Kate

Коментар 0

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Чому при падінні на рейки в метро потрібно лягати головою до поїзда?