Хороший сервіс – одна з умов процвітання будь-якої організації, будь то виробник техніки або ресторан швидкого харчування.
Ми зібрали для тебе 7 дивовижних прикладів компаній, які вивели взаємини з клієнтами на абсолютно новий рівень.
1. Компанія Samsung подарувала хлопцеві телефон за креативність
Канадець Шейн Беннет (Shane Banneth) – великий шанувальник техніки Samsung. Перед виходом телефону Samsung Galaxy S III він звернувся в компанію з проханням подарувати йому нову модель, приклавши до листа кумедний малюнок динозавра.
Спочатку йому відмовили, однак після того як Шейн поділився цією історією в інтернеті і вона стала популярною, Samsung все-таки надіслав хлопцеві телефон. Зрозуміло, з тим самим динозавром.
Ну а якщо ти не володієш талантом креативності, просто зайди у Comfy, де за найвигіднішими умовами можна придбати Samsung Galaxy A51.
2. Пілот авіакомпанії Frontier купив піцу пасажирам затриманого рейсу
Літак американської авіакомпанії Frontier Airlines, що прямував в Денвер, через погані погодні умови був змушений сісти у Вайомінгу, де ще близько 2 годин стояв на злітній смузі. Скрасити очікування змучених довгої поїздкою людей вирішив пілот Герхард Бреднер (Gerhard Bradner): чоловік замовив піцу для всіх 160 пасажирів прямо з доставкою в салон.
3. Магазин Sainsbury’s перейменував один зі своїх товарів на прохання 3-річної дівчинки
Лист, написаний 3-річною Лілі Робінсон на адресу британського ритейлера, розмістила в своєму блозі мама дівчинки. Після того як він швидко розійшовся по соціальним мережам, Лілі прийшла відповідь від менеджера Sainsbury’s Кріса Кінга. «Дорога Лілі! Я думаю, що перейменувати тигровий хліб в жирафів – чудова ідея. Малюнок і правда більше схожий на цятки жирафа, ніж на смужки тигра», – наголошував лист. Згодом на прилавках магазинів мережі дійсно з’явився Жирафячий хліб.
4. Чоловікові привезли стейк прямо в аеропорт
Американський фахівець з маркетингу Пітер Шенкман (Peter Shankman), вирушаючи в чергову поїздку, жартома написав у твіттері компанії Morton’s Steakhouse прохання привезти йому в аеропорт стейк. Представники компанії відреагували на твіт Шенкмана вельми серйозно: після прильоту на нього чекав чоловік у смокінгу, що тримає в руках пакет з стейком.
5. Компанія – розробник відеоігор відправила клієнту гру, якої вже давно немає в продажу
Дівчина, користувачка сайту Imgur під ніком CapnDomovoi, якось зізналася хлопцеві, що раніше дуже любила відеогру під назвою Equestriad 2001, що зняли з виробництва більше 10 років тому. Вирішивши зробити своїй коханій приємне, хлопець без особливої надії написав розробникам гри – компанії Tantalus. Через 10 днів він отримав посилку з диском. Більш того, представники компанії спеціально вибрали найбільш бюджетний варіант доставки, як вони самі вказали в листі.
6. Службі підтримки сподобався малюнок хлопця, і вони прислали йому кишеньковий годинник
Ще одна історія від користувача Imgur. Хлопець з ніком Jettaboy04 розмістив замовлення в сервісі друку зображень EasyCanvasPrints. Співробітники служби підтримки, зацікавившись малюнком, запитали, що тримає в руках Пікачу. Дізнавшись, що це кишеньковий годинник, вони відправили своєму клієнту такий самий годинник в подарунок.
7. Компанія Domino’s врятувала життя своєму постійному клієнту
Житель штату Орегон Кірк Олександр (Kirk Alexander) практично кожен день замовляв піцу в Domino’s. Коли їх постійний клієнт пропав майже на 2 тижні, це не на жарт стурбувало менеджера мережі Сару Фуллер (Sarah Fuller). Жінка звернулася в поліцію.
Коли поліцейські приїхали в будинок Олександра, вони виявили там господаря, який явно потребував медичної допомоги. Після цього чоловіка відвезли в лікарню, що врятувало йому життя.
Хороший сервіс – ось що вирізняє посередню компанію від чудової. А ти колись стикався з сюрпризами від улюбленої колмпанії? Або ж навпаки… Ділися історіями в коментарях!
Коментар 0