fbpx

7 компаній, які не залишили своїх клієнтів в біді.


Хороший сервіс – одна з умов процвітання будь-якої організації, будь то виробник техніки або ресторан швидкого харчування.

Ми зібрали для тебе 7 дивовижних прикладів компаній, які вивели взаємини з клієнтами на абсолютно новий рівень.

1. Компанія Samsung подарувала хлопцеві телефон за креативність

Канадець Шейн Беннет (Shane Banneth) – великий шанувальник техніки Samsung. Перед виходом телефону Samsung Galaxy S III він звернувся в компанію з проханням подарувати йому нову модель, приклавши до листа кумедний малюнок динозавра.

Спочатку йому відмовили, однак після того як Шейн поділився цією історією в інтернеті і вона стала популярною, Samsung все-таки надіслав хлопцеві телефон. Зрозуміло, з тим самим динозавром.

Ну а якщо ти не володієш талантом креативності, просто зайди у Comfy, де за найвигіднішими умовами можна придбати Samsung Galaxy A51.

2. Пілот авіакомпанії Frontier купив піцу пасажирам затриманого рейсу

Літак американської авіакомпанії Frontier Airlines, що прямував в Денвер, через погані погодні умови був змушений сісти у Вайомінгу, де ще близько 2 годин стояв на злітній смузі. Скрасити очікування змучених довгої поїздкою людей вирішив пілот Герхард Бреднер (Gerhard Bradner): чоловік замовив піцу для всіх 160 пасажирів прямо з доставкою в салон.

3. Магазин Sainsbury’s перейменував один зі своїх товарів на прохання 3-річної дівчинки

Лист, написаний 3-річною Лілі Робінсон на адресу британського ритейлера, розмістила в своєму блозі мама дівчинки. Після того як він швидко розійшовся по соціальним мережам, Лілі прийшла відповідь від менеджера Sainsbury’s Кріса Кінга. «Дорога Лілі! Я думаю, що перейменувати тигровий хліб в жирафів – чудова ідея. Малюнок і правда більше схожий на цятки жирафа, ніж на смужки тигра», – наголошував лист. Згодом на прилавках магазинів мережі дійсно з’явився Жирафячий хліб.

4. Чоловікові привезли стейк прямо в аеропорт

Американський фахівець з маркетингу Пітер Шенкман (Peter Shankman), вирушаючи в чергову поїздку, жартома написав у твіттері компанії Morton’s Steakhouse прохання привезти йому в аеропорт стейк. Представники компанії відреагували на твіт Шенкмана вельми серйозно: після прильоту на нього чекав чоловік у смокінгу, що тримає в руках пакет з стейком.

5. Компанія – розробник відеоігор відправила клієнту гру, якої вже давно немає в продажу

Дівчина, користувачка сайту Imgur під ніком CapnDomovoi, якось зізналася хлопцеві, що раніше дуже любила відеогру під назвою Equestriad 2001, що зняли з виробництва більше 10 років тому. Вирішивши зробити своїй коханій приємне, хлопець без особливої надії написав розробникам гри – компанії Tantalus. Через 10 днів він отримав посилку з диском. Більш того, представники компанії спеціально вибрали найбільш бюджетний варіант доставки, як вони самі вказали в листі.

6. Службі підтримки сподобався малюнок хлопця, і вони прислали йому кишеньковий годинник

Ще одна історія від користувача Imgur. Хлопець з ніком Jettaboy04 розмістив замовлення в сервісі друку зображень EasyCanvasPrints. Співробітники служби підтримки, зацікавившись малюнком, запитали, що тримає в руках Пікачу. Дізнавшись, що це кишеньковий годинник, вони відправили своєму клієнту такий самий годинник в подарунок.

7. Компанія Domino’s врятувала життя своєму постійному клієнту

Житель штату Орегон Кірк Олександр (Kirk Alexander) практично кожен день замовляв піцу в Domino’s. Коли їх постійний клієнт пропав майже на 2 тижні, це не на жарт стурбувало менеджера мережі Сару Фуллер (Sarah Fuller). Жінка звернулася в поліцію.

Коли поліцейські приїхали в будинок Олександра, вони виявили там господаря, який явно потребував медичної допомоги. Після цього чоловіка відвезли в лікарню, що врятувало йому життя.

Хороший сервіс – ось що вирізняє посередню компанію від чудової. А ти колись стикався з сюрпризами від улюбленої колмпанії? Або ж навпаки… Ділися історіями в коментарях!


Подобається публікація? Тоді поділись нею з друзями у соцмережах!

Твоє враження від прочитаного

Злий Злий
0
Злий
Мило Мило
0
Мило
Фігня Фігня
0
Фігня
Химерний Химерний
0
Химерний
Подобається Подобається
1
Подобається
О боже О боже
0
О боже
Круто Круто
1
Круто
Що за! Що за!
0
Що за!
Kate

Коментар 0

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

7 компаній, які не залишили своїх клієнтів в біді.